Re: Ubuntu sitesi

Şu an açıkcası elimde hazır döküman yok. Bu yüzden bu isteğimin
yanlışlığını anladım. Öncelikle bir site ve döküman çalışmalarına
başlamam gerektiğini anladım. Bu yüzden
http://www.linuxcuyuz.biz/ubuntu/ sitesini kurdum. Site içeriğini
tamamladıktan sonra eğer sizde isterseniz yönlendirme yaparsınız.Fakat
sizden drupal konusunda bir kaç yardım bekliyorum. Öncelikle drupal'ın
resmi bir türkçe çevirisi mevcut değilmiş eğer sizin için bir mahsuru
yoksa sitenizde kullandığınız çeviriyi bana verebilirmisiniz ? Birde
tema kurmak için uğraştım ama başaramadım.Gerekli dosyaları /themes/
klasörü içine attım ama sanırım bir şeyleri eksik yapıyorum.Bu konu
hakkında bilginiz var ise yardımlarınızı bekliyorum.
--
Deran Delice,
www.linuxcuyuz.biz