Re: amd athlon64 için hangi sürüm?

On Thu, 17 Mar 2005 17:10:22 +0200, Egemen SOYLU <ameximes@gmail.com> wrote:
> elimde ia64 var. uygun mudur? yoksa yine internet cafeler de mi
> sürtmem gerekecek. (evde bağlantı 56k) teşekkürler.

ben sorunuzu anlayamadım ia64'ünüz mü var, amd64'ünüz mü var? eğer
nasıl bir debian sürümü kullanmanız gerektiğini soruyorsanız amd64
için,

http://debian-amd64.alioth.debian.org/install-images/

yansısından sarge yada sid için net-install cd'leri bulunuyor. ama
bağlantınız 56k ise, sizin için net install cd'si uygun olmayabilir.
ia64 için de image dosyaları var, ama adres bilmiyorum.

kolay gelsin.