RE: merhaba

Logo fena degil :)

-----Original Message-----
From: F I R A T [mailto:firat@kucuk.org]
Sent: Thursday, March 17, 2005 1:44 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: merhaba

Merhaba arkadaşlar,
Ben debian-tr listesine yeni katıldım. Daha evvel sizden haberdar
değildim. Bu nedenle debiaturkey.org'u alıp böyle bir çalışma
yapmayı düşünüyordum. Şimdi elimde debianturkey.org bulunmakta
yetkili arkadaşımız alan adı sunucularını söylerse debianturkey.org'u
da buraya yönlendirebilirim. Bir de ben belki haddimi aşarak
debianturkey.org için logo tasarlamıştım. Bu logoyu barındıran
bir eskiz site tasarımını ekte gönderiyorum.

kolay gelsin,
Öğr. Gör. Fırat KÜÇÜK