Re: firefox türkçe sorunları

Merhaba,

Firefox yerelleştirmeleriyle ilgili sorunları nereye bildirebilirim, bir adres vardı galiba ama bulamadım?

Sorunu da anlatayım; Türkçeleştirildiğinde kısayollarda çakışma meydana geliyor ve kullanılamıyor. Mesela ctrl-Y hem yerimlerine hem de indirme yöneticisine baglanmış. Ctrl-A da hem "aç" hem de "tümünü seç" olmuş. Kullanıcının kısayolları değiştirmesi mümkündür belki ama ben bulamadım ayarlarını...

Teşekkürler...

Selçuk Erdem

http://www.mozilla.org.tr/latest/firefoxtr_101_tr-TR.xpi
Yukardaki en son dil pakedidir.Sorunlarızın çoğu halledilir sanıyorum yüklerseniz.Ayrıca http://www.mozilla.org.tr/ adresinde de bir çok bilgiyi bulabilirsiniz...

Tesekkürler hepinize...
Son dil paketini yükleyince crtl-A sorunu düzeldi ama ctrl-Y hala iki özelliğe bağlı. Verdiğiniz adrese yazacağım. Bu arada ne yaptıysam bütün ayarlarım ve bookmarklarım kayboldu...

Pazar pazar bu kadar çok cevap gelmesi de yanlış bence, dışarda hava çok güzel, çıkın dolaşın biraz :)