Re: linux

On Sat, 2005-03-12 at 22:55 +0200, Ali Tunca TÜFEKÇİBAŞI wrote:
> Gigabyte GA-6VXE7+ P3 anakart, cyrix C3 900 işlemci, Ram 384 (256+128)
> Mb, HDD 40Gb, Geoforce MX400 64Mb ekran kartı özelliklerine sahip
> bilgisayar sistemimde Linux işletim sistemi kurmak istiyorum Debian’ın
> belirttiğim sistemde hangi versiyonunu kulanmalıyım?
Eger siradan bir masaustu makinasi olarak kullanacaksaniz, yani makina
kritik islevi olan bir sunucu vs. olmayacaksa Sarge'yi (Su andaki
testing surumu) kurabilirsiniz.

> USB portundan kullandığım yan donanımlar da kullanıyorum bunlardan
> biri Mustek 1200UB (scanner) tarayıcıyı destekliyor mu? Mandrake 10.0
> CE kurdum tarayıcı desteğini yakaladım fakat diğer donanımlar da
> sıkıntı yaşadım ve randıman alamadım en basiti  F klavye kullanıyorum
> F klavye kullanımında sıkıntı yaşarmıyım?
Mustek scanner ile ilgili yeni bir "tartisma" vardi listede,
http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/03/msg00165.html bu
adrese bir gozatin isterseniz.

F klavye konusunda sorun yasayacaginizi sanmiyorum. GNOME ya da KDE'nin
kendi destekleri de var. Ben her ikisinde de herhangi bir problem
yasamadim.

Iyi calismalar...