Re: Debian kurulmuyor...

Dikkatsizligime gelmis kusura bakmayin duzeltme yapayim. 2.4 serisi
cekirdek ilede sorun yasamisiniz. Ayrica sorun cekirdek imajinin
bulunmamasindan degil farkli cekirdek imaji ile yuklenilmek istenilen
modullerin birbiri ile uyumsuz olmasindan kaynaklaniyor olsa gerek.

(Ben daha onceki maili linux26 ile kurulum hic baslamiyor seklinde
algilamistim, oyle degilmis.)

Sonuc itibari ile elinizdeki cd hatali gorunuyor.

Asagidaki adresdeki cd'lerin ilkini indirip deneyin.

ftp://ftp.acc.umu.se/pub/cd-images/debian-weekly/i386/

Internet baglantiniz yeterli seviyede ise (kablo, adsl vb) netinst
cd'lerinden temel kurulumu yapip kalan paketleri internetten kurarsiniz.
Baglantiniz yeterli degilse veay bu yontemi tercih etmiyorsaniz
yukaridaki adresten indireceginiz cd ile deneyin.

CD adresleri icin cdimage.debian-tr.org adresine de bakabilirsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin