Re: cdrom0

ls -l yapinca

drwxrwxrwx    3 root cdrom      0 2005-03-08 01:17 media

gozukuyor root olarak media klasorunu cdrom grubuna koyunca cdroma
ulasabiliyorum media klasorune baktigimda cdrom diye bir folder
olusturuyo boyle yapinca fakat bilgisayari restart yapinca olay eski
haline donuyor butun haklar olmasina ragmen bir turlu cdrom0 folderini
olustiramiyorum ne yapmam lazim

yeniden configure yaptim ama ise yaramadi...