Re: wireless wep

On Sat, 29 Jan 2005 16:37:57 +0000, kerem yazici <tekbuz@gmail.com> wrote:
>   Bi onceki wireless problemimi cozdum ancak home network kurarken wep
> security ayarlarina getirince linuxten giremiyorum. Windows ta
> authendicetion kismina sifreyi yazinca baglaniyor debianda bu ayari
> nasil yapabilirim. Yani sifre isteyen bir routera sifreyi nasil
> tanitabilirim.Tesekkurler

/etc/network/interfaces dosyanizda asagidakilere benzer satirlar ekleyin:

auto eth0                          #wireless adaptorunuzun adina gore duzenleyin
iface eth0 inet static          #ya da iface eth0 inet dhcp
       address 192.168.0.254       #dhcp ise bu satira gerek yok
       netmask 255.255.255.0      #dhcp ise bu satira da gerek yok
       gateway 192.168.0.192       #dhcp ise bu satira da gerek yok
       wireless_essid kuheylan     #kendinize gore duzenleyin
       wireless_channel 4             #kendinize gore duzenleyin
       wireless_key 45ea45ea45ea45ea45ea45ea45        #kendinize gore duzenleyin
       wireless_ap 00:0F:00:FF:00:AF
#WAP'in LAN tarafi MAC id si
       wireless_keymode restricted
       wireless_nick tuzluk           #kendinize gore duzenleyin

Degisiklikleri etkinlestirmek icin LAN baglantinizi kesip tekrar acin:
#ifdown eth0
#ifup eth0