Sevgili sPHPBlog'cular ;-)

Aranıza katılmak üzereyim... Ondan sonra da kabul edilirsem Gezegen'e de kapağı atmayı planlıyorum. Yalnız sphpblog ile ilgili nacizane 1-2 sorun olacaktı... Şöyle ki:

1) http://raptiye.org/blog 'a bakarsanız sağ taraftaki flash olan saatimin üstünde kodlamayla ilgili bir hata var. Bunu nasıl düzeltebilirim ? Blok'un başlığına Saat | Tarih yazmıştım, ISO-8859-1 olacak diye onu Saat : Tarih olarak değiştirdi. Bunun için birşeyler yapmamız lazım ama ne ?

2) sPHPBlog, config, content ve images dizinlerini kendi oluşturamadığı için mecburen ben oluşturdum ama gene hatalar verdi. Dizin izinlerini 777 yapınca hatalar çıkmaz oldu ama bunun da güvenliğinden pek emin değilim. Bu 3 dizine bu izinlerin verilmiş olması benim için bir sorun yaratır mı daha sonra acaba ?

Teşekkür ederim.
begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper