Açýlýþ problemi

Merhabalar,

Ben çeþitli daðýtýmlarý deneyip kullandýktan sonra artýk debian kurmaya karar
verdim ve Serdar Aytekin beyin hazýrladýðý dökümanlardan da faydalanarak
debianý kurdum. Ancak bir hata yaptým sanýyorum. 40 GB'lýk bir diskim var ve
ilk bölümünde WinXP yüklü, debianý kurarken disk bölümleme alanýnda ikinci
bölümün üzerine kurarken disk bölümleme tipini "Birincil" olarak atadým. Þu an
Win açýlmýyor ve kilitlenip kaliyor. Tipi "Mantýksal" olarak deðiþtirme veya
baþka bir çözümü var mý? Bana bu konuda yardým edebilirseniz sevinirim.

Þimdiden çok teþekkürler,

Hasan BAÞKÖY

Sistem :
AMD Athlon 2500+
256 MB RAM
40 GB HDD (20GB Win, 20 GB Linux)
Debian (netinstall kurulum yaptým. ADSL var)