Re: Gaim kullanmak

:)) evet biraz oyle olmus galiba ama onemli degil.

Yani simdi ben MSN networkunden adamlari listeme
eklemek icin onlarin beni daha onceden eklemis olmasi
mi gerekiyor? Kurali 2 saati gecti daha bi allahin
kulunu ne listeme ekleyebilmis ne de mesajlasabilmis
durumdayim. Ne AOL den ne de MSN den...

=====