Re: Xmms enterasan sorunlar

Bu sorunu çözdüm. Öncelikle xmms ve plugin lerin hepsini purge ettim
yeniden yükledim bişi değişmedi daha sonra ~/.xmms dizinini sildim bir
şey değişmedi bu arada bilgisayarıma nasıl yüklendiğini bilmediğim
(heralde bir bağımlılıktan yüklenmiş) python-xmms isimli bir paket
buldum onunla birlikte herşeyi purge dedim sonra stable sürümü tekrar
yükleyince sorun çözüldü ama bu gece yaptıklarımı backtrace edip yine
aynı duruma getirip gdb çıktısını gönderirim.