Re: mplayer,gift,k3b

Selamlar,

On Fri, 14 Jan 2005 23:32:08 +0200, ozguc gonul <ozgucgonul@gmail.com> wrote:

**Mplayerı açtıktan sonra, bir avi dosyasını actığımda "ERROR: could
not open/initialize audio device -> no sound" mesajıyla karşılaşıyor
ve ses alamıyorum ayrıca alt yazı yüklemek istediğimde ise avi yerine
.sub dosyasını atıyor, avi dosyasını iptal ediyor.
Bildiğim kadarıyla mplayer begenilen ve kullanılan bir program, bu
sorunların nedeni ne olabilir. (ilgili paketlere baktım fakat, sesle
veya altyazıyla ilgili bir mplayer eklentisi bulamadım )
mplayer'ın ses çıkışını kullandığınız ses karıştırıcı(!)ya (gnome kullanıyorsunuz sanırım, gnome'da esd mesela bu karıştırıcı) yönlendirmelisiniz.
mplayer ayarlar menüsünden bunu yapabilirsiniz.

**Gift i kurdum fakat açılışta, "You need to specify a host and port
to connect to" hatası aldım. Programın ilgili portu açık değil diye
düşündüm fakat hangi portu kullanıyor bilmiyorum. Kullanan arkadaşlar
varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.

gift-setup ile kurulum yaptınız mı ? gift paketini nerden indirdiniz ?

**Synapticle k3b cd yakma programını kurdum fakat program x menüde
görünmüyor, (not: GNOME kullanıyorum) aynı şekilde diğer
programlarlada bunu yaşadığım oluyor (örn: yahoo massenger)

şimdiden teşekkürler....

--
Osman Yüksel