Ekran görüntüsü sorunu

(Üstüste birkaç kez gönderdim kusura bakmayın. Sanırım e-posta sunucumda bir sorun var, gitti dediği e-postalar karşıya ulaşmıyor)

Selam ;
Dün uzun bir süredir yapmadığım apt-get upgrade işlemini yaptıktan sonra
ekran görüntüleriyle ilgili bir sorun ortaya çıktı. Upgrade'i yaparken
hangi paketleri aldığına hiç bakmamıştım ama XFree yi tekrar aldı
sanırım.
Şu an X i ilk açtığımda ekteki jpeg de de görebileceğiniz gibi menülerde
ve pencere başlıklarındaki yazılar gözükmüyor. Ama Fluxbox'ın
stillerinden bir başkasını seçince düzeliyor. Hatta tekrar eski stile
geri dönünce de yazılar mevcut. Ama X i kapatıp tekrar açarsam yine
yazılar gözükmez oluyor.
Ekteki jpeg de ekranın ortasında görebileceğiniz gibi menülerin yazıları
yok. Sonraki düzgün halini de ekte gönderiyorum.
Buna benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr