Re: varsayılan kurum ile gelen paketler

Merhaba,
> Diger yandan /var/lib/dpkg/ icerisinde yer alan "status" dosyasi sisteminizde bulunan paketler
> hakkinda detayli bilgi verir. Orda priority'si "required" ve "important" olanlarin hepsi muhtemelen
> sizin ilk kurulumunuzda gelen paketlerin en basindakiler olacaktir. Priortysi   "required" olanlari
> kesinlikle kaldirmamak gerekli. Hatta important olanlarida.
Bu alanı gözden kaçırmışım. benim için bu yeterli, teşekkürler.
bu sistemi kurarken geçerli olan sonucu verecek. Mesela en son netinst in ne kuracağını söylemeyecek ama olsun.

dpkg-query -W --showformat='${Package} ${priority}\n' | egrep -v
"optional|extra"

> Bunun icinde /var/lib/dpkg/info/ icerisinde [paket_ismi].list olarak gorunen dosyalarin
> tarihlerinden o paketin ne zaman yuklendigini ogrenebilirsiniz.
teşekkürler

--
Can Burak Cilingir
http://canb.net/