Re: alias problemi

Yok abi kafayi yedim.

echo ile shell de istedigim yaziyi yazdiriyorum. Yani
enter a basar basmaz bir alt satýra yazýyor yazýyý.
Ama bashprofile a olsun bashrc ye olsun ilave
ettigimde hicbir sonuc alamadim. Hatta
/etc/bash.bashrc icerisine bile degisik echo satirlari
ilave ettim hicbir sey goremiyorum sadece su Copyright
falan filan bi de "you have got mail" yazisindan baska
hicbir sey yok.

Sanki bir konfigurasyon yapilmis ve bu dosyalarin
dikkate alinmasi engellenmis. Ya da bu dosyalarin
dikkate alinmasi icin bir apt-get paketinin yuklenmis
olmasi mi gerekiyor diye dusunuyorum baska hicbir sey
de gelmiyor aklima bu noktadan sonra.

Bunu ben en iyisi tecrubeli birine gostereyim boyle
maillesmek suretiyle cok ugrasiriz gibi geliyor.