RE: Firefox'ta Flash'li bazi sayfalarin %100 CPU kullanmasi

Title: RE: Firefox'ta Flash'li bazi sayfalarin %100 CPU kullanmasi

-----Original Message-----
From: yalçin karagöz [mailto:yalcin.ka@gmail.com]
Sent: Sun 12/26/2004 4:13 PM
To: Emre Sevinc
Subject: Re: Firefox'ta Flash'li bazi sayfalarin %100 CPU kullanmasi

On Sun, 26 Dec 2004 11:07:35 +0200, Emre Sevinc <emres@bilgi.edu.tr> wrote:

>Bu yöntemle bir url'yi subdomainleri ile yasaklamak mümkün mü?
>yani mesela *.yahoo.com gibi... veya içerisinde gecen bir kelimeyi..

Benim kisisel örnegimde yukaridakine benzer bir sey genellikle
yeterli oluyor cünkü Radikal, Yahoo gibi siteler flashlari, reklamlari
hep belli sitelerden cagiriyorlar yani konunun %90'i halloluyor gibi.
En azindan yukaridaki satiri ekledikten sonra Radikal'den hic
flash gelmedi benim tarayiciya. Cok basit ve ilkel bir cözüm
oldugunu kabul ediyorum, herhangi bir Mozilla/Firefox eklentisi
kurulmadan yapilacak cok basit sey yani, tabii cok genel
ve esnek bir cözüm degil.

>  gibi satirlar eklenir ve kismen huzura kavusulur. Firefox'ta filanca
>  siteden sadece falanca uzantilari getirme diye bir özellik olsaydi
>  güzel olurdu tabii.

>bu özellik zaten var. bir siteden yüklenen resimlerin hepsini
>yasaklayabiliyorsun.

Benim örnegimde dikkat edilecek olursa resim degil, .swf dosyalari
idi, o sekilde yapilabiliyor mu?

>Birde sadece flash'lar için bir eklenti var. Flash'lari sadece siz
>"oynat" dediginizde oynatiyor.
>http://flashblock.mozdev.org/installation.html

Süpermis! :)

Tesekkürler.