kernel

2.6.9 kernel derledim bilg.de kendimiz kasindikya bi onceki sistem
slackware di.hiz olayindan dedim heralde benim kendi
konfigurasyonumdan kaynaklaniyo degisik bi konf. yapiym belki biraz
degisir hiz olayi.yine 2.6.9 derledim.ilginc ki image daha buyuk oldu
kernel boot etmedi bu arada eski 2.6.9 u tar.gz haline
getirmistim.sonra standart gelen kernelle sistemi actim 2.6.9 u silip
tar.gz yi actim onu boot ederken baktim bir suru uyari veriyo napalim
silym ayni konf.nasi olsa var dedim.bi daha 2.6.9 derledim eski
konf.la.bunda da bi kac uyari verdi.alsa calismadi.sonra bir partisyon
vardi kullanmadigim.onu ext3 yapip /var/cache/apt yi buraya attim
oldugu gibi.sonra yeni bi kurulum yapiym dedim.apt depolarini sorarken
yeni sanal konsol acip bu paketlerin oldugu part.i bagladim.(eski
sistemi silmeden once Packages.gz dosyasini falan olusturup yerel depo
haline getirdim.calisiyodu.) sonra apt kismi gecti yalniz.en son giris
ekrani geldikten sonra hersey kolay olur zannettik ama sanirim temel
sistem paketlerini kurmadigindan hic bisi yapamadim.deselect le
bisiler yapiym dedim. kullanmasi inanilmaz zor....

yardimci olursaniz sevinirim...

Not: kurulum sarge netinstall cd sinden yapildi.