Re: apt-get remove

Ali Alphan Bayazit, 21-12-2004 11:22 tarihinde şunları yazdı:

| Selam,

| dpkg -P apache2
|
| deneyin

apache2-common paketini kaldırmayı deneyin

[...]

| acaba eskiden kalma olabilir mi bu surecler? killall apache2
| deneyebilirsiniz

Debian paketi yönetim sistemi bunun gibi bir durumun oluşmasına izin
vermeyecek şekilde tasarlanmıştır. Örneğin çalışmakta olan bir servis,
apache mesela, ilk defa kuruluyorsa sizden servisin çalıçtırılmasına
yetecek kadar bilgi toplar (yüklenecek modüller, dinlenecek port,
sunucu yöneticisinin e-posta adresi ...) ve kurulum tamamlandıktan
sonra servis otomatik olarak başlatılacaktır. Aynı şekilde eğer bir
servisi sistemden kaldıracaksanız "dpkg" servisi durduracak ve paket
ondan sonra kaldırılacaktır.

- --
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Convention organizer to Linus Torvalds: "You might like to come with us
to some licensed[1] place, and have some pizza."

Linus: "Oh, I did not know that you needed a license to eat pizza".

[1] Licenced - refers in Australia to a restaurant which has government
licence to sell liquor.
~    -- Linus at a talk at the Melbourne University