bulk folder

slm az önce nvidia xmms debian ??? -3- baþlýklý bir mail attým ama yahoo spam maillere karþý güvenlik önlemi olarak maili göndermeden önce bir saffa geliyor resimdeki bazý karakterleri girip öyle mailli yolladým sonra mail gruba iletilmiþ diye kontrol edeyim dedim. mail iletilmiþ ama yolladýðým mail yahoodaki "Bulk" folder :( inboxta böyle bir mail nvidia xmms debian ??? -3-  görmezsiniz lütfen Bulk'u kontrol edermisiniz. anlattýðým sorun benim için çok önemli.

teþekkür ederim.

Do you Yahoo!?
Take Yahoo! Mail with you! Get it on your mobile phone.