Re: Debian'da windows

[...]
    CT> 1. Vmware + Debian deneyimi yaşayan oldu mu?

Galiba vmware cikti cikali debian altinda kullaniyorum.  Buna disksiz
calisan makinelerim dahil.

    CT> Olduysa başarım performansı nasıldı ?

"Basarim performansi" tam ne demek bilmiyorum, ama ne yaptigimi
soyleyeyim: Genelde duz C, Tcl/tk bazli network ust protokol prototipi
gelistirme programlari, ve Common Lisp (Lispworks) icin bazen nihai
platform Windows oldugundan Linux veya yerine gore Solaris altinda
gelistirdigim programlari Windows altinda derleme/deneme isleri icin
kullaniyorum.  OpenGL (hizlandirilmamis hali tabii) dahil farkettigim
bir performans problemim olmadi.  Ana gelistirme platformu olarak hic
kullanmadim diyebilirim, devamli windows kullanan birinin belki
farkedebilecegi performans kusurlari vardir.  Tabii en buyuk avantaj,
ilk VMware ciktiginda kurdugum NT 4.O'in herhalde 7-8 makine
degismesine ragmen bir daha kurulmasinin gerekmemesi.

Uyumluluk bakimdan sadece webcam/usb isochronous mode problemi oldu
bende (yapmadigi bilniiyor, beklenmedik uyumsuzluk degil yani), onun
da 5.xx surumunde hallolacagi soyleniyor.

Vmware'in bir aylik deneme suresi olmasi lazim.  Para harcamadan ve
windows HDnizi dogrudan dd ile baska bir diske kopyalayarak
deneyebilirsiniz diye dusunuyorum.  (Ama XP icin olur mu bilmiyorum).
Vmware gercek HDD'den de Windowsu boot ediyor.  Begenirseniz sonra
herseyi Linux'a tasirsiniz.

kolay gelsin,

BM