Debian X window/klavye ve fare problemi

Merhaba;
3,1 sarge kullandigim makinaya 3,0 r3 woody kurdum,ilk acilista masaustune
ekran kartimi tanitmadigim icin düsemedim,S3 prosavage ddr o/b kart icin
driveri yukledikten sonra ise X acildi ancak grafik ekrana gecer gecmez klavye
ve fare devre disi kaldi,dpkg reinstall xfree86config (komutu yanlis hatitliyor
olabilirim) X i yeniden yapilandirdim,yine klavye+fare grafik ekrana gecer
gecmez devre disi kaldi.Sarge altinda bulunan xfree86 dosyasini kopyaladim hata
verdi,icerigini bu dosyaya göre ayarladim yine grafik arayuze gectigim anda
klavye+fare devre disi kaldi.Buna sebep nedir sizce?Ayni donanimi sarge ile
sorunsuz kullaniyorum.