From: Emre Sevinc [mailto:emres@bilgi.edu.tr]
Sent: Sun 12/12/2004 4:13 PM
To: Bulent Murtezaoglu; debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: RE: LaTeX ile nasil güzel görünümlü alinti yaparim? (epigraph'i bulamiyor LaTeX)

LaTeX'e epigraph paketini göstermeyi basaramadim:

1. Önce epigraph.dtx ve epigraph.ins dosyalarini cektim.

2. latex epigraph.ins  komutunu calistirdim, epigraph.sty
diye bir dosya elde ettim.

3. /usr/share/texmf/tex/latex/epigraph  diye bir dizin
yarattim.

4. epigraph.sty dosyasini /usr/share/texmf/tex/latex/epigraph
dizini icine kopyaladim.

5. LaTeX belgemin basinda, olmasi gereken yerde \usepackage{epigraph}
komutu var, ancak derlemeye kalkinca:

    ERROR: LaTeX Error: File `epigraph.sty' not found.

diye bir hata aliyorum.

Bu epigraph.sty dosyasini yanlis yere mi kopyaladim? Baska bir
yere mi kopyalamam gerekiyor yoksa dogru yere kopyalamak yeterli
degil ve ekstra baska komutlar mi vermek gerekiyor?