Re: /dev/psaux sorunu

Merhaba,

On Thu, 2004-12-09 at 01:50 +0200, Emre Kadıoğlu wrote:
> hal device manager ve udev kullanıldığı zaman böyle sorunlar olabiliyor
> bence udev i silin cdrom mount edilmesi için de submount kullanın ama
> illa hal kullanacam diyorsanız açılışta bu aygıtları yaratan bir script
> yazabilirsiniz. Gerçi bende hiç uğraşmadım hal ve udev le kesin bir
> ayarı vardır bir yerde.

HAL (Hardware Abstraction Layer) ve udev gibi araçlar bence
desteklenmeli. Eğer bu yazılımlar sizin için çalışmıyorsa ve bu listede
sorununuzu çözemediysek, uygun bir şekilde bu sorunlar rapor edilmeli ve
çözümü için uğraşılmalı. Çalışmayan yazılımı silip atmak doğru değil,
aksine sorunun çözümü için zaman harcamak gerek. Özgür yazılım
kullanmanın en büyük avantajı bu iken, bence bu nimeti tepmemek gerek.

Saygılar,
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/