pure-ftpd genel baslangic secenekleri

Sistemim knoppixten hardiske kurulum.Knoppix 3.6
Oncelikle pure-ftpd hakkinda arastirma yaptim virtual
user atamasini limitlemeyi ogrendim.Lapisteki belge
gercekten iyi anlatmis.Fakat yaptigim tecrubeler
sonucu bir kac olayin icinden cikamadim;
Kullanici bazinda limitlemeler vs.. sadece kullaniciyi
etkiliyordu.Ben butun kullanicilari etkiliyecek
sekilde pure-ftpd baslatmak istedim.Lapistedeki
dokumanda bunu anlatmis ama debian dagitimi ile
farkliliklar olusmus dogal olarak burdan hareketle;
"Root olarak favori editorunuzu (biz örnegimizde nano
yu kullandik) baslatin ve /etc dizini altindaki
rc.local dosyasini, acin.

nano /etc/rc.local <enter>

Simdi dosyanizin sonuna asagidaki secenek listesini
yazarak ekleyin.

/usr/local/sbin/pure-ftpd -A -b -B -c 5 -C 2 -E -j -l
puredb:/etc/pureftpd.pdb -R -u 1 -X

Yukar&#305;da belirtilen dizini isterseniz
de&#287;istirebilirsiniz.Dosyan&#305;z&#305;
kay&#305;t edip editörünüzden ç&#305;kabilrisiniz.

Belirtti&#287;iniz özelliklerle birlikte her
acilisinizda FTP server?&#305;n&#305;z
ba&#351;liyacak.&#350;u ana kadar gezen zaman zarfinda
hiç bir hata ile karsilasilmadigini farz edip
anlatmaya devam ediyoruz."
Benim dagitimda rc.local dosyasini bulamadim.Debianda
bu dosyanin ikamesi varmidir.Secenekler ile nasil
baslatabilirim acaba?Herkese iyi calismalar.

ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun! http://uk.messenger.yahoo.com