Re: debian mirror

Merhaba,

Sizin icin anahtar kelime debmirror. Bu baglamda sifirdan debmirror icin paremetre arayisina gitmek
yerine google yaptigim ufak bir arama sonucu  http://nico.f-451.net/tmp/mirror adresinde hazir
yazilmis bir betik buldum. Bu scripti cok az kirparak (woody kismini cikararak) sizin isteginize uygun
hale getirdim ancak test etmedim. Siz gerekirse yukaridaki adresten betigin orjinal haline goz atip
isteginize daha uygun ve ozel hale getirebilirsiniz.

Betigi kullanmadan once debmirror paketini yuklemeyi unutmayin.

>Debian testing ve unstable sürümleri için bilgisayarımda bir yansı oluşturmak istiyorum.
>rsync ile dosyaları almaya çalıştığımda i386 dışındaki mimariler için hazırlanan
>paketler de geliyor. Ben http://ftp.tr.debian.org adresindeki (veya benzer bir debian
>yansısındaki) testing ve unstable sürümlerine ait sadece i386 dosyaları nasıl alabilirim.

Rsync ile i386 mimarisi icin Sarge ve Sid surumlerini iceren Yerel Debian Deposu Olusturmayi saglayan betik :

#! /bin/bash

HOST="ftp.tr.debian.org"

METHOD=rsync
#METHOD=ftp

# Kaynak kodlari dahil edilecek mi?

#SOURCE="--source"
SOURCE="--nosource"

debmirror $SOURCE --host=$HOST --progress --arch=i386 --method=$METHOD --section=main,contrib,non-free --root=:debian  --dist=sarge,sid /pub/debian/
debmirror $SOURCE --host=$HOST --progress --arch=i386 --method=$METHOD --section=main,contrib,non-free --root=:debian-non-US --dist=sarge/non-US,sid/non-US /pub/debian-non-US/
debmirror $SOURCE --host=$HOST --progress --arch=i386 --method=$METHOD --section=main,contrib,non-free --root=:debian-security --dist=sarge/updates /pub/debian-security/

Saygilarimla,
Serdar Aytekin