Re: centericq beni korkutmaya basladi! :o

Aha! Demek ki centericq'daki FM RSS özelligi tez iptal edile!

Cok tesekkürler bu ipucu icin :) Sonuclari burada paylasacagim.

Selim T. Erdogan wrote:
   Google'dan aratınca bu sorunu yaşayan başka kişiler genellikle RSS
kullanınca oluştuğunu, RSS'i kapatınca ortadan kalktığını yazmışlar.