Re: Döküman geliştirme ortamı

Merhaba,

On Thu, 2004-12-02 at 10:31 +0200, Emre Sevinç wrote:
> Acik kodlu bir Türkce imla denetleyici, ilgilenen herkesin katkisini
> bekliyor:
>
> http://tspell.dev.java.net/
>
> Evet biliyorum, Java ve bazilari icin pek makbul degil ama yine de
> desteklenmesi gerektigini düsünüyorum. Ekibin bunu OO.org'a entegre
> etme planlari da var.

OpenOffice.org 2.0'dan itibaren UNO bridge üzerinden Java sınıfları çok
daha etkin olarak kullanılacak ve sanırım Linux sistemlerde Java
penetrasyonunu biraz artıracak (bunda Sun Microsystems'in etkisi hayli
büyük). Ekibin tercihi bence yanlış değil; Java doğal seçim olmuş, OOo'a
katılmak hedefi göz önüne alındığında.
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/