Re: Döküman geliştirme ortamı

Bir iki not :

Recai Oktas wrote:

Su an Latex GUI icin debian altinda ne kullaniyorsunuz.

Lyx (xforms yerine qt surumunu oneririm, yani lyx-qt).

Lyx'da (Debain Unstable'da 1.3.4 sürümü) bir süre türkçe karakter problemi ile boğuştum çözümünü de şöyle buldum : Edit > Preferences > Language altında Default language seçeneğinde "Turkish" seçilmeli. Ama bu seçeneği seçtikten sonra "Apply" veya "Save" işlemlerini uygulasınız bile Lyx'dan çıkıp tekrar girmedikçe klavyede problemler devam etmekte.

GUI istemiyorsaniz: vim + vim-latexsuite veya emacs + auctex

Veya benim gibi Vim özürlü iseniz, bir KDE uygulaması olan ve LaTeX dökümanları yazmak için geliştirilmiş olan Kile.

--
M. Çağatay Tengiz
www.tengiz.net