s3 prosavage ddr on-board ekran kartý hatasý.

merhaba;
debian 3,0 r3 woody kurdum.ancak grafik ara yuze ulasamiyorum,cunku on-board s3
prosavage ddr ekran kartini tanimiyor.kurulum sirasinda "savage" olarak
sectigimde ekran kartini bulamiyor,vga olarak "onerilen" tanittigimde ise ancak
4bit renk destegine izin veriyor ve grafik arayuze gectigim anda klavye ve fare
devre disi (ps/2 standart klavye ve usb baglantili a4 fare) kaliyor dolayisiyla
grafik ekranda 4bit renk destegi ilebile islem yapamiyorum.konsola hakim bir
kullanici olmadigimdan,bu islemler hep yeniden kurulum yapmam manasýna geliyor.
simdi iki sorum var;
1-konsoldan ekran kartini nasil degistirebilirim?
2-bu ekran karti icin driver bulamadim,nasil bir yol izlemem gerekiyor?

bir de bu surum icin hangi secenegi tavsiye edersiniz (vanilla vs.)

tesekkurler!..
murat