Re: US ROBOTICS WIRELES PCMCIA KART SORUNU

----- Original Message -----
From: Ilker Karaoglan <ilkerk@student.bilgi.edu.tr>
Date: Fri, 17 Sep 2004 15:52:49 +0300
Subject: US ROBOTICS WIRELES PCMCIA KART SORUNU
To: debian-user-turkish@lists.debian.org

> US Robotics 5410 Wireless PCMCIA kartimi Debian 2.6.8 Kernel
> la tanitamadim. Nasil bir yol izlemem lazim.. Yardimci olursaniz sevinirim.

Dogal Linux surucusu yok. Ancak windows suruculeri ile calistirmak
mumkun. Hatta ben bahsettiginiz karti calistirmistim.

Windows ag suruculerini kullanan/calistiran sarmalayici Linux surucusu
http://ndiswrapper.sourceforge.net

Ilgili kartin orjinal windows suruculerinin linuxant tarafindan biraz
degistirilmis surumleri
http://www.linuxant.com/driverloader/drivers.php

Bu iki kaynak ile bu isi halledebilirsiniz. Herhangi bir sorunla
karsilasmadim, kart basarili bir sekilde calisiyor.

Ancak dogal surucu olmasini tercih ederdim.

selamlar
--
sezai