Acemi kullaniciya yardim.

Merhaba

Debian ogrenmek amaci ile eski bir bilgisayara (p200 96ram 4gb 4ramlik ekran kartli) debian kurmak sorun teskil edermi? Simdi biraz gelistireyim sonra insllah suse 9.1 yuklu bilgisayarayukliyecegim. ;)

1-Debianin 2.2r6 surumunu eski bir bilgisayarima kurdum.Kurulum sirasinda modullerden ses kartim (sound blaster 16 icin olan) sb modulunu ve diger gerekli modulleri yukledim.Daha sonra apt-get ilede sndconfig programini kurdum ve sndconfig komutu ile ses kartimi yuklemeye calisirken modul bulunamadi gibi bir sorun aliyorum.Sanirim bende birde kernelin eski oldugundan yakiniyor.Gerci "apt-get dist-upgrade" ilede update etmistim.Bu sorunu nasil halledebilirim?

2-apt-get ile bir ust surumu (mesela woody) kernel dahil guncellenebilirmi?

3-Daha onceki iki denememde sergie debiani (110 mb 1cdlik olan) yuklerken yuklemenin 1! 3% geldiginde(sanirim libc++ gibi bir dosyayi yuklerken)  bilgisayar donuyor bunun nedeni bilgisayarin fosil olmasindanmidir? :)

Cok tesekkurler.

WEB.DE Video-Mail - Sagen Sie mehr mit bewegten Bildern
Informationen unter: http://freemail.web.de/?mc=021199