Re: apt-get davranislari

Testing içindeki cacti paketinin apache2 virtual paketine olan bağımlılığın
eklenmesi unutulmuş. Paketi hazırlayanın bir hatası olarak
değerlendirebiliriz. Kendisi de farketmiş veya bir bug report yapılmış olacak
ki, unstable arşivde yer alan cacti paketinde bahsettiğiniz apache2 problemi
yok, düzeltilmiş.