Mozilla/firefox yazdirma problemi

Merhaba,
Bu soruyu sormadığım sadece bu liste kaldı. Umarım buradan bir yanıt
alabilirim.

Diğer bütün uygulamalarla hiçbir sorun yaşamamama rağmen Mozilla ya da
Firefox üzerinden bir türlü yazıcı çıkışı alamıyorum. Herhangi bir hata
vermiyor. O nedenle sorunun nereden kaynaklanabiliyor olacağına dair
hiçbir fikrim yok.

Mozilla sitesinde, xprt paketinin mozilla ile sorunlu olduğu, bu nedenle
xprt-xprintorg paketinin kullanılması tavsiye ediliyor. Bu paketi
kurmama rağmen problem çözülmedi.

Yazıcı, network yazıcısı, konfigürasyonu CUPS ile yaptım.

xprt-xprintorg: 0.0.9.final.001-9
cupsys: 1.1.20final+rc1-10
kernel: 2.6.8-1-686
debian: testing