Re: apt-get remove

On Tue, 2004-12-21 at 12:29 +0200, Erçin EKER wrote:

> apache2-common paketini kaldırmayı deneyin

pardon tamamen dalginlik
apache2-common olacak

[...]
> Debian paketi yönetim sistemi bunun gibi bir durumun oluşmasına izin
> vermeyecek şekilde tasarlanmıştır. Örneğin çalışmakta olan bir servis,
> apache mesela, ilk defa kuruluyorsa sizden servisin çalıçtırılmasına
> yetecek kadar bilgi toplar (yüklenecek modüller, dinlenecek port,
> sunucu yöneticisinin e-posta adresi ...) ve kurulum tamamlandıktan
> sonra servis otomatik olarak başlatılacaktır. Aynı şekilde eğer bir
> servisi sistemden kaldıracaksanız "dpkg" servisi durduracak ve paket
> ondan sonra kaldırılacaktır.

apache sunucusu kapansa bile yavru surecler calismaya devam eder,

en azindan dpkg /etc/init.d/apache2 stop ile durdurmaya calismissa.

eger dpkg daha akilliysa, ya da kaldirma betikleri o ise bakiyorsa bile
sureclerin kaldirilamadigi durumlar olabilir (paketi kaldirma girisimi
sirasinda)

iyi gunler

--
A. Alphan Bayazit