Re: Header dosyalari

Sal, 2004-12-07 tarihinde 13:16 +0200 saatinde, Serbulent UNSAL yazdı:
> Merhaba,
>
> VMware kurulumu sirasinde su sekilde bir mesaj aliyorum.
>
> "What is the location of directory of C header files that match your
> running kernel"
>
> Default olarak /usr/src/linux/include tanimli ancak orda bulamiyor.
>
> Not: Debian Sarge kullaniyorum.

Header dosyaları Debian'ın çekirdek paketini kullanıyorsanız
"kernel-headers" paketi içindedir, kendiniz derlediyseniz (ki öyle
görünmüyor) yukarıda adı geçen dizin dizin içinde bulunmalı.

Çekirdeği kendiniz derlediyseniz "/usr/src" dizini altındaki sembolik
bağlantıları kontrol edin. "/usr/src/linux" derlediğiniz çekirdeğin
dizinini işaret etmeli (örn. "/usr/src/linux-2.6.9" gibi).

Debian çekirdeği kullanıyorsanız

"apt-get install kernel-headers-`uname -r`" komutunu kullanarak gereken
paketin kurulumunu başlatabilirsiniz, paket yöneticisi geri kalanını
halledecektir.

Kolay gelsin.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org
> Where in the US is Linus? He was in the "Promise Land".

                                  -- David S. Miller