Re: listeden gelen mailleri reply etme sorunu

selamlar,

debian listelerinde boyle oluyor

listeyi ayarlayanlar
reply-to: basligini doldurtmuyor,

bilmiyorum debian-user-turkish icin ozel muamele yapilabilir mi.

sonucta gonderene cevap gidiyor

evolution'da ctrl-shift-r (reply-all) ile cevap gonderirseniz, sizin
icin daha kolay olur.

gerci goruldugu gibi o zamanda liste icersindeki kisi iki cevap almis
oluyor

iyi calismalar
aab

--