Re: Mozilla'da unicode görüntülemek

Merhaba,

Ziyaret ettiginiz sitelerin duzgun goruntulenemesi iki farkli sebepten
olabilir;

Bunlardan birincisi web browser'iniz uygun kodlamayi bulup ayarlayamiyor
olabilir ki bu cok kucuk bir ihtimal.

Ikinci olarakda sisteminizde uygun font yoktu, dolayisiyle size o fontu
gosteremez.

Oyle tahmin ediyorum ki sizin probleminiz ikinci secenek olan uygun fontun
sisteminizde olmamasi problemi. Sisteminizde "xfonts-base" paketi kurulu
olmayabilir. "xfonts-base" paketi kurulu degilse oncelikle bunu kurun. Bu
paket bahsettiginiz turdeki cogu problemi cozecektir zaten.

Su fontlarin sisteminizde bulunmasinda fayda var,

apt-get install xfonts-75dpi xfonts-75dpi-transcode xfonts-100dpi
xfonts-100dpi-transcoded xfonts-base xfonts-base-transcoded xfonts-scalable

Ayrica, Ms-ttf larinida "apt-get install msttcorefonts" ile yukleyebilirsiniz.

Dilerseniz "apt-cache search xfonts" ile yuklenebilecek fontlari bi
listeletin, sizdeki fontlara da bir bakin, uygun gorduklerinizi yukleyin.

Saygilarimla
Serdar Aytekin