Re: Debian Woody de X açýlmýyor

Selamlar,
woody X kurulumunda framebuffer ve nv arasında bir küskünlük/anlaşmazlık vardı. Sürücüyü nv seçip "framebuffer kullanayım mı?" gibi bir soruya hayır derseniz sorun düzelir sanırım. olmazsa X yapılandırma dosyaını ve startx hata çıktılarını gönderirseniz daha fazla yardım eden arkadaşlar çıkabilir.
Tabii ki sid veya sarge'a terfi daha bir güzel olacaktır :)