Re: Kernele symlink nasil yapilir?

Merhaba,

Sat, Oct 23, 2004 at 01:27:10PM +0000 , why not :
> iyi gunler
>
> Sony Vaio Laptopa kernel 2.6 kurulumuyla Debian-Sergie ardindanda "apt-get
> dist-upgrade"le Sid kurdum.Daha sonra laptoplarda kablosuzag kardlarini
> kullanabilmek icin windowsxp (.INF)dosyalarini kullanan Ndiswrapper
> programini kurarken asagidaki islemi yapmam gerekti.
>
> "And now you have a source-tree that is needed to make the ndiswrapper
> debs. Make a symlink /lib/modules/2.6.8-1-386/build to your kernel-source
> tree."
> http://ndiswrapper.sourceforge.net/wiki/index.php?Distributions

/lib/modules/2.6.8-1-386/build dosyasını kendi çekirdeğinizin (kernel)
kaynak (source) dizinine bağ olmasını istiyor.

ln -s /kernel/source/dizini/ /lib/modules/2.6.8-1-386/build

gibi bir komut yeterli olacaktır sanırım.

> Birde pil gostergesini kernel2.6 nasil calistirabilirim?Normalde kernel 2.6
> pil destegi yokmu?

Eğer bilgisayarınız destekliyorsa ACPI desteklemiyorsa APM desteklerini
çekirdeğinizde aktif hale getirip tekrar çekirdeğinizi
derleyebilirsiniz.

iyi çalışmalar,
--
Baris Metin