Re: Debian SARGE CD ISO, hangisini önermeli?

* Emre Sevinc [2004-10-23 23:50:24+0300]
> Benim kafami karistiran bir sey var:
>
> 1. http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/sarge_d-i/i386/current/sarge-i386-netinst.iso
>
> 2. http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/sarge-i386-netinst.iso
>
> Yukaridaki iki dosya arasindaki fark nedir? Yani dosya isimlerine bakinca
> "Debian Sarge, i386 icin, net installer" olarak algiliyorum ben bunlari ancak farkli
> dizinde, farkli MD5 koduna sahip dosyalar. Ben az önce 1.yi önerdim, eger 1 ile 2 arasinda
> ciddi bir fark yoksa öyle birakayim, yok eger varsa arkadasimi uyarayim.

> [...]

"Daily" iso'lar _unstable_ paket havuzundan otomatik olarak hergun insa
edilen iso'lar.  "Sarge_d-i" ise _testing_ havuzundan insa ediliyor.
Debian-installer her biri birer Debian paketi olan modullerden olusuyor.
Dolayisiyla d-i'in guncellik durumu da Debian paketleri icin
kullandigimiz kurallara uygun sekilde belirleniyor.

"Release Candidate" serileri cikmaya baslamadan once daily ve hatta
sarge iso'lari zaman zaman cok bozuk durumda oluyordu, ve o zamanlar
boyle bir oneri isteseydin en son resmi test surumunu (beta3, beta4 vs.)
onerirdim.  Fakat artik proje mutlu sona yaklasiyor ve gunluk iso'larda
kiriklik olusma ihtimali zayif.  Debian-boot listesini abone oldugumdan
su anki durumu da biliyorum.  "Daily" iso'yu onermemin nedeni bu.