acil email yardımı

 Selamlar
Sorun şu 10 kullanıcılı bir networkte bu  kullanıcıların uzaktaki bi mail
serverda olan emailleri aynı networkteki başka bir kullanıcıya forward
edilecek.Bunu fetchmail ile locale kurduğum serverla  çözdüm fakat asıl
sorun şu bu kullanıcıların gönderdiği tüm maillerde bu kullanıcıya
yönlendirilecek.Bunu nasıl yapabilirim?Ayrıca gerekirse mail serverı
localede kurabilirim fakat yinede gönderilen mailleri nasıl forward
edeceğimi bilmiyorum.Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa yardımlarını
bekliyorum.
İyi çalışmalar
System Administrator
Onar Internet ve Network Hizmetleri (www.onar.com.tr)