Re: MySQL'e seri porttan nasıl ulaşırız?

Selam,

* emo [2004-10-04 14:23:23+0300]
> Seri porttan(null kablo ile) bağlanan bir pc'nin terminal ekranına
> direk mysql veya herhangi bir programı(vi veya pico editor olabilir.)
> nasıl düşürürüm.

Yaptigi islere nispetle en az takdir edilen arac olma unvanini kimseye
kaptirmayan GNU screen'i[1] kullanin:

    screen -d -m /dev/ttyS0

(Baglantinin /dev/ttyS0 seri portu uzerinden yapildigini varsayiyorum.
Seri baglantiya iliskin diger parametreleri bu satirin sonuna
yapacaginiz eklemelerle ayarlayabilirsiniz.)

Bu sekilde girdiginiz ortamda istediginiz programi calistirabilirsiniz.

[1] http://www.gnu.org/software/screen