Re: nedir bu recursive error?

Selam,

* ibrahim ERTURK [2004-10-01 10:06:57+0000]
> Ben FreeMat 1.07 programını kurmaya derlemeye
> çalışırken bu hata ile karşılaştım...
> make çıktısının sonu şöyledir. Başka
> programlarda da çok sık karşılaşıyorum...
>
> f77  -g -c -o VectorOps_assist.o ../../../libs/libFreeMat/VectorOps_assist.f
>   int32add:
> Bareword found where operator expected at -e line 1, near "/../libs"
>        (Missing operator before libs?)
> String found where operator expected at -e line 1, at end of line
>        (Missing semicolon on previous line?)
> syntax error at -e line 1, near "/../libs"

Derleme yaparken gerekecek bazi kitapliklar olmali.  RPM paketindeki
bagimliliklara bakildiginda bunlarin bir kisminin sunlar oldugu
goruluyor (Debian paketleri): libg2c0-dev, libsm6.  Yukaridaki hata
bu kitapliklarin eksikliginden mi kaynaklaniyor bilemiyorum.  Bunlarin
disinda baska *-dev paketleri de gerekebilir.