Re: XF86Config Hakkinda...

Ekte...

On Thu, Aug 05, 2004 at 07:33:45AM -0500, Hakan OZAY wrote:
> Merhabalar;
> Listeye yeni katildim, herkese selam eder bir soru
> sormak isterim.
>
> Base Debian kurdum(woody). Akabinde #apt-get install
> xserver-xfree86 diyerek X Sunucuyu kurdum ve
> sonrasinda #apt-get install x-window-sytem diyerek
> bunu da kurdum. Sonra da Kde ve Wmaker kurdum(KDE
> deneme amacliydi her neyse). Fakat sonrasinda
> ayarlamalar bittigi halde startx dedigimde fontlarda
> hata verdi. #dpkg-reconfigure xserver-xfree86 diyerek
> yeniden yaptim defalarca ama olmadi. Ben de sistemi
> knoppix ile actim ve onun XF86Config-4 dosyasini
> debian'a aldim. Boylelikle sorun hallolmus oldu, su
> anda da ikisini karsilastirarak hatalarimi gormeye
> calisiyorum. Her neyse, halloldu dedigim aslinda tam
> olarak degil maalesef. Su anda X sistemde mouse
> aygitim calismiyor. Google ile bir arama seansina
> girdim, birsuru ornek Input bolugu denedim mouse icin
> fakat olmadi, elle de kendim girecek yetiye sahip
> degilim su asamada. Sizden ricam, bana kullandiginiz
> XF86Config-4 dosyasini yollamaniz, her ne kadar
> mantikli bir cozum olmasa da karsilastirip hatami
> gormemde etkili olacagini dusunuyorum. Mouse aygitim
> PS/2. Buna uygun config dosyasini yollayabilirseniz
> cok memnun olurum.
>
> Tesekkurler
> Kolay Gelsin...

# XF86Config-4 (XFree86 X Window System server configuration file)
#
# This file was generated by dexconf, the Debian X Configuration tool, using
# values from the debconf database.
#
# Edit this file with caution, and see the XF86Config-4 manual page.
# (Type "man XF86Config-4" at the shell prompt.)
#
# This file is automatically updated on xserver-xfree86 package upgrades *only*
# if it has not been modified since the last upgrade of the xserver-xfree86
# package.
#
# If you have edited this file but would like it to be automatically updated
# again, run the following commands as root:
#
#   cp /etc/X11/XF86Config-4 /etc/X11/XF86Config-4.custom
#   md5sum /etc/X11/XF86Config-4 > /var/lib/xfree86/XF86Config-4.md5sum
#   dpkg-reconfigure xserver-xfree86
Section "Files"
	FontPath	"unix/:7100"			# local font server
	# if the local font server has problems, we can fall back on these
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/misc"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/cyrillic"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/100dpi/:unscaled"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/75dpi/:unscaled"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/Type1"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/CID"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/Speedo"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/100dpi"