Debian Sarge testleri

Merhaba,

Debian-installer'in (nam-i diger "Debian Kur") muhtemelen onumuzdeki
ayin ilk haftasinda cikacak surumu (Beta5 veya RC1) oncesinde son dakika
duzeltmeleri icin etrafli testler yapilmasi gerekiyor.  Beta4 surumunde
cok sayida Turkce problemi vardi.  Gunluk Sarge ISO'larinda bu sorunlar
giderilmis gozukuyor.  Ayrica bugun itibariyla 1nci ve 2nci asamada
kullanicinin karsina cikacak butun iletilerde Turkce ceviri orani %100'e
ulasmis durumda.  Ilgilenen arkadaslardan gunluk Sarge ISO'larini
indirerek deneme yapmalarini rica ediyorum.  Bu testlerin sadece Turkce
acisindan degil, daha da onemlisi genel kapsamli sekilde yapilmasini
arzuluyorum.  Tespit ettiginiz butun sorunlari: Turkce iletilerdeki
anlam bozukluklari ve imla hatalari, acilis sorunlari, otomatik donanim
algilama sorunlari, bolumleme isleminde karsilasilan guclukler vb.
listeye bildirebilirsiniz.  Gunluk i386 Sarge ISO'larina su bagdan
ulasabilirsiniz:

	http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/

Maalesef i386 disindaki mimarilerde Turkce iletiler disinda bir Turkce
destegi mevcut degil.  Ozellikle powerpc (mac) ve sparc'in (sun) en
azindan Turkce klavyelerinin hazir olmasini isterdim.  Bu makinelere
sahip arkadaslar listeye veya dogrudan bana yazarak yardim talep
edebilirler.  Unutmayalim ki artik Sarge'in eli kulaginda.  D-i'in bu
surumunun uretim kalitesine cok yakin olmasi planlaniyor.  Bu hedefe
ulasmak icin biz de elimizden geleni yapmaliyiz.  Herkese bol testler!