apt-get davranislari

Herkese Merhaba,

Debian'a yavas yavas isinma asamasindayim, sarge kullaniyorum. cacti denen uygulamayi yuklemek icin "apt-get install cacti" yazdim ve bana "apache" yuklemesi gerektigini soyledi ve yikildim. Sistemde apache2 var ve cacti apache2 ile de calisiyor (ardindan sitesinden cekip yukledim. oradan biliyorum). Bu cacti paketini hazirlayan kisinin sorunu mu yoksa benim sorunum mu anlayamadim.. (apache dediginin apache 1.3 oldugunu tahmin ediyorum)

Sorum "nasil cacti yuklerim"den daha cok paket yonetim sistemi neden boyle davrandi.

Tesekkurler,
--
Can Burak Cilingir
icq#10720999