Testing/Unstable cd'leri

Selamlar,
Debian sarge/sid ile tanışmayı bekleyen bir çok arkadaşım var. Bu yeni ve genelde düşük hızlarda internet erişimi olan arkadaşlara, Woody ile başlamalarını ben bile tavsiye etmiyorum. Lafı kısa kesip isteğime geçeyim; bildiğim kadarıyla bir kaç üniversitede debian yansıları bulunmakta, eğer bu üniversitelerde okuyanlar var ise imkanları doğrultusunda, şu anda depoda bulunan testing veya unstable paketleri cd'lere yazıp isteyen kişilere ücretleri karşılığında (veya direkt linux34'e gönderip ordan bir dağıtım olabilir) göndermeleri mümkün mü ?

teşekkürler