NIC-DHCP sorunu

Merhaba,
Bir lap-top'a debian kurdum. Uzerine takili pcmcia ethernet karti ile
LAN'da hicbir sorun yasamiyorum, ama Kablo Net'ten dhcp ile ip almaya
calisinca "ip length 328 disagrees with bytes received 332" seklinde bir
hata veriyor.

Ama sorunun ethernet kartindan mi, yoksa Kablo Net dhcp server'dan mi
oldugunu anlayamadim. Ethernet karti oldukca eski, Xircom 10Base-T. Yeni
bir kart gerekli almadan once sorunun ethernet kartindan olduguna emin
olmak istiyorum. Bir de debian ile problem yasamayacagim bir pcmcia
ethernet karti onerebilecek olan var mi?

Iyi calismalar...
--
 E&Erdem