Mozilla-Firefox normal kullanıcı ile açılmıyor.

Merhaba,

Sistemimde Mozilla-Firefox web browser kullanıyorum. Ve sistem unstable sürümde. Apt-Get ile install ettikten sonra firefox'u normal kullanıcı hesabı ile başlatamıyorum, ancak root ile hesabı ile açılabiliyor.

İşin ilginic  root ile başlattıktan sonra normal kullanıcı da programı çalıştırabiliyor.

Sorunun izinlerde olduğunu tahmin ediyorum ama bir türlü çözemedim.

Yardımlarınız / fikirleriniz için teşekkürler.

Çağatay Tengiz.